eClass
Φοιτητολόγιο
Εύδοξος
Η υπηρεσία «Εύδοξος» αποτελεί την ηλεκτρονική πλατφόρμα ολοκληρωμένης διαχείρισης και διανομής διδακτικών συγγραμμάτων στο φοιτητικό πληθυσμό.
Γραφείο Erasmus
To Γραφείο Erasmus σχεδιάζει, συντονίζει και εποπτεύει τις δράσεις διακινητικότητας του συνόλου των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου.
Γραφείο Πρακτικής Άσκησης
Το Γραφείο Πρακτικής Άσκησης οργανώνει, συντονίζει και επιβλέπει κεντρικά τη διεξαγωγή της πρακτικής άσκησης των φοιτητών/-τριών του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου και παρέχει σχετική καθοδήγηση στους συμμετέχοντες, προς διευκόλυνση της όλης διαδικασίας.
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Αποστολή της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης είναι η συλλογή, η επεξεργασία και η διάδοση των πληροφοριών που σχετίζονται με τα γνωστικά αντικείμενα των Τμημάτων του Ιδρύματος, καθώς και η εκπαίδευση των χρηστών και η ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους στη χρήση των νέων τεχνολογιών και τη σωστή επιλογή των πηγών πληροφόρησης.
Κέντρο Διδασκαλίας Ξένων Γλωσσών (Κ.Δ.Ξ.Γ.)
Σκοπός του Κέντρου Διδασκαλίας Ξένων Γλωσσών είναι η υψηλού επιπέδου διδασκαλία ξένων γλωσσών για γενικούς, ειδικούς ακαδημαϊκούς και επιστημονικούς σκοπούς στα μέλη της κοινότητας του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου.
Άτλας
Διαχείριση Ακαδημαϊκού Λογαριασμού
Μέσα από την υπηρεσία «MyAccount@ΗUA» μπορείτε να διαχειριστείτε χαρακτηριστικά του ακαδημαϊκού σας λογαριασμού όπως ο προσωπικός σας κωδικός σύνδεσης καθώς και να ενεργοποιείτε άλλες ηλεκτρονικές υπηρεσίες.
Google Workspace for Education
Τα μέλη της κοινότητας του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου επωφελούνται της δωρεάν πρόσβασης στη σουίτα εργαλείων της Google για όλους τους ακαδημαϊκούς σκοπούς
Πλατφόρμα Τεχνικής Υποστήριξης Χρηστών (IT-Helpdesk)
Μέσω της Πλατφόρμας Τεχνικής Υποστήριξης (IT-Helpdesk) παρέχεται τεχνική βοήθεια και υποστήριξη στα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας σχετικά με τη λειτουργία του δικτύου φωνής και δεδομένων καθώς και τη χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών.
VPN – Εικονικό ιδιωτικό δίκτυο
Η υπηρεσία πρόσβασης μέσω εικονικού ιδιωτικού δικτύου (Virtual Private Network – VPN) προσφέρει τη δυνατότητα στους χρήστες του Πανεπιστημίου που συνδέονται στο διαδίκτυο μέσω τρίτων δικτύων να αποκτήσουν πρόσβαση σε υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες μόνο μέσω του δικτύου του Πανεπιστημίου.
Office 365
Μέσω της υπηρεσίας ΔΗΛΟΣ του ΕΔΥΤΕ παρέχεται στο σύνολο της ακαδημαϊκής κοινότητας πλήρης πρόσβαση στην online σουϊτα εργαλείων Office 365. Οι λογαριασμοί ενεργοποιούνται 48 ώρες μετά την πρώτη είσοδο στην πλατφόρμα.
Φοιτητική Μέριμνα
Σκοπός του τμήματος Φοιτητικής Μέριμνας είναι η ενημέρωση των φοιτητών και φοιτητριών του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου σχετικά με τις διαθέσιμες παροχές (σίτιση, στέγαση, στεγαστικό επίδομα, υγειονομική περίθαλψη) τις οποίες μπορούν να χρησιμοποιούν κατά τη διάρκεια της ακαδημαϊκής τους ζωής, καθώς επίσης και η διαχείριση των εν’ λόγω παροχών.
Ακαδημαϊκή Ταυτότητα
Η Ηλεκτρονική Υπηρεσία Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας υποστηρίζει τη σχετική διαδικασία για τα όλα τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας και αποτελεί πύλη ενημέρωσης για τις πολλαπλές παροχές & προνόμια που άπτονται της χρήσης της.
Google Meet
Zoom
e:Presence
Μέσω της υπηρεσίας «e:presence» του ΕΔΥΤΕ δίνεται η δυνατότητα στα μέλη της ακαδημαϊκής και ερευνητικής κοινότητας να οργανώνουν και να πραγματοποιούν διαδικτυακές τηλεδιασκέψεις υψηλής ποιότητας και διαδραστικότητας με χρήση των ακαδημαϊκών τους λογαριασμών.
JetBrains dev suite
Χρησιμοποιώντας το ακαδημαϊκό σας ταχυδρομείο μπορείτε να επωφεληθείτε από τα προνόμια που προσφέρει τη JetBrains παρέχοντας ελεύθερη πρόσβαση σε συνδρομητικά εργαλεία για ανάπτυξη και συντήρηση λογισμικού.
GitLab
Τα μέλη της κοινότητας του Πανεπιστημίου μπορούν να χρησιμοποιούν την υπηρεσία GitLab (εφάμιλλη του GitHub) που λειτουργεί σε υποδομές του Ιδρύματος.
MyCloud @ HUA
Το MyCloud@HUA αποτελεί μία εναλλακτική ελεύθερου λογισμικού για την φιλοξενία αρχείων σε ιδιωτικά υπολογιστικά νέφη. Στην παρούσα φάση η υπηρεσία παρέχεται μόνο σε μέλη του Τμήματος Πληροφορικής & Τηλεματικής.
VMware Academic
Microsoft Azure Dev Tools for Education
Μέσω σχετικής συνδρομής, το Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεματικής έχει εξασφαλίσει για τα μέλη του πρόσβαση στα cloud εργαλεία ανάπτυξης λογισμικού της Microsoft.
Okeanos
Η cloud υπηρεσία «Okeanos» που παρέχεται από το ΕΔΥΤΕ σε όλα τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας της χώρας προσφέρει υπηρεσίες IaaS για την ανάπτυξη εφαρμογών την αποθήκευση δεδομένων.
Ακαδημαϊκό πακέτο GitHub
Μέσω του ακαδημαϊκού σας λογαριασμού μπορείτε να επωφεληθείτε από τα προνόμια που προσφέρει τo GitHub παρέχοντας ελεύθερη πρόσβαση σε διάφορα εργαλεία για ανάπτυξη λογισμικού και φιλοξενία στο cloud.
Visual Paradigm
Τα μέλη της κοινότητας του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου μπορούν να χρησιμοποιούν μέσω του ακαδημαϊκού λογαριασμού τους εργαλεία UML, BPMN, Project Management και EA tools του Visual Paradigm.
Υπηρεσία Αυτοαπόθεσης Εργασιών
Ιδρυματικό Αποθετήριο «ΕΣΤΙΑ»
Δομή Υποστήριξης Προσωπικού & Φοιτητικού Πληθυσμού “Αικατερίνη Μαριδάκη-Κασσωτάκη”
Βασικός σκοπός της Δομής είναι η συστηματοποίηση της προσπάθειας του Πανεπιστημίου να παράσχει οργανωμένη υποστήριξη τόσο στο προσωπικό όσο και στο φοιτητικό πληθυσμό του σχετικά σε θέματα που άπτονται βασικών δράσεων της ακαδημαϊκής ζωής και καθημερινότητας και τα οποία χρήζουν ψυχολογικής και παιδαγωγικής ενίσχυσης.
Κέντρο Διασφάλισης και Ενίσχυσης της Ισότητας (ΚΕ.Δ.ΕΝ.Ι.)
Σκοπός του Κέντρου Κέντρο Διασφάλισης και Ενίσχυσης της Ισότητας (ΚΕ.Δ.ΕΝ.Ι.) είναι η διαφύλαξη και προώθηση των δικαιωμάτων των μελών της κοινότητας του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου στην ισότητα, στην νομιμότητα και στη συμμετοχικότητα σε όλες τις διαστάσεις της ακαδημαϊκής ζωής.
Κέντρο Ψυχολογικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕ.ΨΥ.Σ.Υ.)
Σκοπός του Κέντρου Ψυχολογικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕ.ΨΥ.Σ.Υ.) είναι η παροχή συμβουλευτικών και υποστηρικτικών υπηρεσιών στα μέλη του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου για την αντιμετώπιση σχετικών δυσκολιών στην ακαδημαϊκή τους ζωή.
Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας
Βασικός στόχος του Γραφείου Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας είναι η ανάπτυξη και η ενίσχυση επικοινωνίας μεταξύ των φοιτητών, φοιτητριών και αποφοίτων του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου και των επιχειρήσεων ή άλλων παραγωγικών φορέων στους οποίους θα μπορούσαν να απορροφηθούν εργασιακά, αξιοποιώντας κατάλληλα τις γνώσεις τους.
Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΚΗΔ)
Το Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (πρώην Κέντρο Πληροφορικής και Δικτύων – ΚΠΔ) του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου έχει ως στόχο τον σχεδιασμό, τη συντήρηση και τη διαχείριση των κεντρικών υπολογιστικών και δικτυακών συστημάτων του Πανεπιστημίου, ενώ παράλληλα αξιοποιώντας τις εν’ λόγω υποδομές αναπτύσσει και παρέχει σύγχρονες ηλεκτρονικές υπηρεσίες σε όλα τα μέλη της Ακαδημαϊκής Κοινότητας του Πανεπιστημίου.
Συνήγορος του/της Φοιτητή/τρια (ΣτΦ)
Ο θεσμός του ΣτΦ αποσκοπεί στη διαμεσολάβηση μεταξύ φοιτητικού πληθυσμού και της υπόλοιπης ακαδημαϊκής κοινότητας του Πανεπιστημίου, ως προς την επίλυση τυχόν ζητημάτων που σχετίζονται με τη νόμιμη, ηθική και εν γένει εύρυθμη λειτουργία του Ιδρύματος.
Σύμβουλος Καθηγητής/τρια Φοιτητών/τριών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΣΦμΕΑΑ)
Ο/Η Σύμβουλος Καθηγητής/-τρια Φοιτητών/-τριών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΣΦμΕΕΑ), έχει ως ρόλο τη διευκόλυνση της συμμετοχής των φοιτητών/-τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και μαθησιακές δυσκολίες σε όλες τις πτυχές της ακαδημαϊκής ζωής, καθώς και την ενημέρωση και υποστήριξη των ΦμΕΕΑ και των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας σε θέματα που σχετίζονται με τις σπουδές και την ισότιμη ένταξη και φοίτηση στον χώρο του Πανεπιστημίου.
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Η μονάδα αποτελεί το κεντρικό συντονιστικό όργανο όλων των διαδικασιών διασφάλισης ποιότητας και αξιολόγησης του έργου του Πανεπιστημίου.
JetBrains dev suite
Χρησιμοποιώντας το ακαδημαϊκό σας ταχυδρομείο μπορείτε να επωφεληθείτε από τα προνόμια που προσφέρει τη JetBrains παρέχοντας ελεύθερη πρόσβαση σε συνδρομητικά εργαλεία για ανάπτυξη και συντήρηση λογισμικού.
GitLab
Τα μέλη της κοινότητας του Πανεπιστημίου μπορούν να χρησιμοποιούν την υπηρεσία GitLab (εφάμιλλη του GitHub) που λειτουργεί σε υποδομές του Ιδρύματος.
MyCloud @ HUA
Το MyCloud@HUA αποτελεί μία εναλλακτική ελεύθερου λογισμικού για την φιλοξενία αρχείων σε ιδιωτικά υπολογιστικά νέφη. Στην παρούσα φάση η υπηρεσία παρέχεται μόνο σε μέλη του Τμήματος Πληροφορικής & Τηλεματικής.
eClass
Διαχείριση Ακαδημαϊκού Λογαριασμού
Μέσα από την υπηρεσία «MyAccount@ΗUA» μπορείτε να διαχειριστείτε χαρακτηριστικά του ακαδημαϊκού σας λογαριασμού όπως ο προσωπικός σας κωδικός σύνδεσης καθώς και να ενεργοποιείτε άλλες ηλεκτρονικές υπηρεσίες.
Φοιτητολόγιο
Εύδοξος
Η υπηρεσία «Εύδοξος» αποτελεί την ηλεκτρονική πλατφόρμα ολοκληρωμένης διαχείρισης και διανομής διδακτικών συγγραμμάτων στο φοιτητικό πληθυσμό.
Google Workspace for Education
Τα μέλη της κοινότητας του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου επωφελούνται της δωρεάν πρόσβασης στη σουίτα εργαλείων της Google για όλους τους ακαδημαϊκούς σκοπούς
Google Meet
Δομή Υποστήριξης Προσωπικού & Φοιτητικού Πληθυσμού “Αικατερίνη Μαριδάκη-Κασσωτάκη”
Βασικός σκοπός της Δομής είναι η συστηματοποίηση της προσπάθειας του Πανεπιστημίου να παράσχει οργανωμένη υποστήριξη τόσο στο προσωπικό όσο και στο φοιτητικό πληθυσμό του σχετικά σε θέματα που άπτονται βασικών δράσεων της ακαδημαϊκής ζωής και καθημερινότητας και τα οποία χρήζουν ψυχολογικής και παιδαγωγικής ενίσχυσης.
Κέντρο Διασφάλισης και Ενίσχυσης της Ισότητας (ΚΕ.Δ.ΕΝ.Ι.)
Σκοπός του Κέντρου Κέντρο Διασφάλισης και Ενίσχυσης της Ισότητας (ΚΕ.Δ.ΕΝ.Ι.) είναι η διαφύλαξη και προώθηση των δικαιωμάτων των μελών της κοινότητας του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου στην ισότητα, στην νομιμότητα και στη συμμετοχικότητα σε όλες τις διαστάσεις της ακαδημαϊκής ζωής.
Κέντρο Ψυχολογικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕ.ΨΥ.Σ.Υ.)
Σκοπός του Κέντρου Ψυχολογικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕ.ΨΥ.Σ.Υ.) είναι η παροχή συμβουλευτικών και υποστηρικτικών υπηρεσιών στα μέλη του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου για την αντιμετώπιση σχετικών δυσκολιών στην ακαδημαϊκή τους ζωή.
Γραφείο Πρακτικής Άσκησης
Το Γραφείο Πρακτικής Άσκησης οργανώνει, συντονίζει και επιβλέπει κεντρικά τη διεξαγωγή της πρακτικής άσκησης των φοιτητών/-τριών του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου και παρέχει σχετική καθοδήγηση στους συμμετέχοντες, προς διευκόλυνση της όλης διαδικασίας.
Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας
Βασικός στόχος του Γραφείου Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας είναι η ανάπτυξη και η ενίσχυση επικοινωνίας μεταξύ των φοιτητών, φοιτητριών και αποφοίτων του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου και των επιχειρήσεων ή άλλων παραγωγικών φορέων στους οποίους θα μπορούσαν να απορροφηθούν εργασιακά, αξιοποιώντας κατάλληλα τις γνώσεις τους.
Φοιτητική Μέριμνα
Σκοπός του τμήματος Φοιτητικής Μέριμνας είναι η ενημέρωση των φοιτητών και φοιτητριών του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου σχετικά με τις διαθέσιμες παροχές (σίτιση, στέγαση, στεγαστικό επίδομα, υγειονομική περίθαλψη) τις οποίες μπορούν να χρησιμοποιούν κατά τη διάρκεια της ακαδημαϊκής τους ζωής, καθώς επίσης και η διαχείριση των εν’ λόγω παροχών.
Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΚΗΔ)
Το Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (πρώην Κέντρο Πληροφορικής και Δικτύων – ΚΠΔ) του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου έχει ως στόχο τον σχεδιασμό, τη συντήρηση και τη διαχείριση των κεντρικών υπολογιστικών και δικτυακών συστημάτων του Πανεπιστημίου, ενώ παράλληλα αξιοποιώντας τις εν’ λόγω υποδομές αναπτύσσει και παρέχει σύγχρονες ηλεκτρονικές υπηρεσίες σε όλα τα μέλη της Ακαδημαϊκής Κοινότητας του Πανεπιστημίου.
Συνήγορος του/της Φοιτητή/τρια (ΣτΦ)
Ο θεσμός του ΣτΦ αποσκοπεί στη διαμεσολάβηση μεταξύ φοιτητικού πληθυσμού και της υπόλοιπης ακαδημαϊκής κοινότητας του Πανεπιστημίου, ως προς την επίλυση τυχόν ζητημάτων που σχετίζονται με τη νόμιμη, ηθική και εν γένει εύρυθμη λειτουργία του Ιδρύματος.
Σύμβουλος Καθηγητής/τρια Φοιτητών/τριών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΣΦμΕΑΑ)
Ο/Η Σύμβουλος Καθηγητής/-τρια Φοιτητών/-τριών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΣΦμΕΕΑ), έχει ως ρόλο τη διευκόλυνση της συμμετοχής των φοιτητών/-τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και μαθησιακές δυσκολίες σε όλες τις πτυχές της ακαδημαϊκής ζωής, καθώς και την ενημέρωση και υποστήριξη των ΦμΕΕΑ και των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας σε θέματα που σχετίζονται με τις σπουδές και την ισότιμη ένταξη και φοίτηση στον χώρο του Πανεπιστημίου.
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Αποστολή της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης είναι η συλλογή, η επεξεργασία και η διάδοση των πληροφοριών που σχετίζονται με τα γνωστικά αντικείμενα των Τμημάτων του Ιδρύματος, καθώς και η εκπαίδευση των χρηστών και η ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους στη χρήση των νέων τεχνολογιών και τη σωστή επιλογή των πηγών πληροφόρησης.
Κέντρο Διδασκαλίας Ξένων Γλωσσών (Κ.Δ.Ξ.Γ.)
Σκοπός του Κέντρου Διδασκαλίας Ξένων Γλωσσών είναι η υψηλού επιπέδου διδασκαλία ξένων γλωσσών για γενικούς, ειδικούς ακαδημαϊκούς και επιστημονικούς σκοπούς στα μέλη της κοινότητας του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου.
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας
Η μονάδα αποτελεί το κεντρικό συντονιστικό όργανο όλων των διαδικασιών διασφάλισης ποιότητας και αξιολόγησης του έργου του Πανεπιστημίου.
Zoom
Υπηρεσία Αυτοαπόθεσης Εργασιών
Άτλας
e:Presence
Μέσω της υπηρεσίας «e:presence» του ΕΔΥΤΕ δίνεται η δυνατότητα στα μέλη της ακαδημαϊκής και ερευνητικής κοινότητας να οργανώνουν και να πραγματοποιούν διαδικτυακές τηλεδιασκέψεις υψηλής ποιότητας και διαδραστικότητας με χρήση των ακαδημαϊκών τους λογαριασμών.
Ιδρυματικό Αποθετήριο «ΕΣΤΙΑ»
VMware Academic
Microsoft Azure Dev Tools for Education
Μέσω σχετικής συνδρομής, το Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεματικής έχει εξασφαλίσει για τα μέλη του πρόσβαση στα cloud εργαλεία ανάπτυξης λογισμικού της Microsoft.
Okeanos
Η cloud υπηρεσία «Okeanos» που παρέχεται από το ΕΔΥΤΕ σε όλα τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας της χώρας προσφέρει υπηρεσίες IaaS για την ανάπτυξη εφαρμογών την αποθήκευση δεδομένων.
Ακαδημαϊκό πακέτο GitHub
Μέσω του ακαδημαϊκού σας λογαριασμού μπορείτε να επωφεληθείτε από τα προνόμια που προσφέρει τo GitHub παρέχοντας ελεύθερη πρόσβαση σε διάφορα εργαλεία για ανάπτυξη λογισμικού και φιλοξενία στο cloud.
Visual Paradigm
Τα μέλη της κοινότητας του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου μπορούν να χρησιμοποιούν μέσω του ακαδημαϊκού λογαριασμού τους εργαλεία UML, BPMN, Project Management και EA tools του Visual Paradigm.
Πλατφόρμα Τεχνικής Υποστήριξης Χρηστών (IT-Helpdesk)
Μέσω της Πλατφόρμας Τεχνικής Υποστήριξης (IT-Helpdesk) παρέχεται τεχνική βοήθεια και υποστήριξη στα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας σχετικά με τη λειτουργία του δικτύου φωνής και δεδομένων καθώς και τη χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών.
VPN – Εικονικό ιδιωτικό δίκτυο
Η υπηρεσία πρόσβασης μέσω εικονικού ιδιωτικού δικτύου (Virtual Private Network – VPN) προσφέρει τη δυνατότητα στους χρήστες του Πανεπιστημίου που συνδέονται στο διαδίκτυο μέσω τρίτων δικτύων να αποκτήσουν πρόσβαση σε υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες μόνο μέσω του δικτύου του Πανεπιστημίου.
Office 365
Μέσω της υπηρεσίας ΔΗΛΟΣ του ΕΔΥΤΕ παρέχεται στο σύνολο της ακαδημαϊκής κοινότητας πλήρης πρόσβαση στην online σουϊτα εργαλείων Office 365. Οι λογαριασμοί ενεργοποιούνται 48 ώρες μετά την πρώτη είσοδο στην πλατφόρμα.