ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΟΡΓΑΝΑ

ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

ΔΙΟΙΚΗΣΗ

ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ & ΣΥΛΛΟΓΟΙ

ΤΜΗΜΑ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΖΩΗ

ΔΟΜΕΣ

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η 1η ημερίδα του Κέντρου Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης (ΚΕ.ΔΙ.ΜΑ.) του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου

Την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2024, το Κέντρο Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης (ΚΕ.ΔΙ.ΜΑ) του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, διοργάνωσε με επιτυχία Ημερίδα με θέμα: Απολογισμός δράσεων Κέντρου Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης Χαροκοπείου Πανεπιστημίου: Συμβολή και προοπτικές στην πανεπιστημιακή παιδαγωγική».

Την έναρξη της Ημερίδας πραγματοποίησαν, απευθύνοντας χαιρετισμό, ο Πρύτανης του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Καθηγητής Γεώργιος Δεδούσης και ο Πρύτανης του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και Επιστημονικά Υπεύθυνος του Προγράμματος «Οριζόντια Δράση Γραφείων Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης των ΑΕΙ Καθηγητής Φώτιος Μάρης. Οι δύο Πρυτάνεις τόνισαν  ότι η  αναγκαιότητα ίδρυσης της Δομής Κέντρων Διδασκαλίας και Μάθησης αποτελεί ιδανικό εφαλτήριο βελτίωσης της ποιότητας των σπουδών και παρότρυναν για τη συμμετοχή όλης της Ακαδημαϊκής Κοινότητας.

Μεταξύ των κεντρικών ομιλητών της ημερίδας ήταν η Κουτρούμπα Κωνσταντίνα, Αντιπρύτανις Διοικητικών Θεμάτων, Φοιτητικής Μέριμνας και διά Βίου Μάθησης, Καθηγήτρια Χαροκοπείου Πανεπιστημίου και Συντονίστρια ΚΕ.ΔΙ.ΜΑ. Χαροκοπείου Πανεπιστημίου και ο Φλεμετάκης Εμμανουήλ, Αντιπρύτανης Ακαδημαϊκών και Διοικητικών Θεμάτων, διά Βίου Μάθησης και Εξωστρέφειας Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Καθηγητής ΓΠΑ και Επιστημονικά Υπεύθυνος Κέντρου Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης (ΚΕ.ΔΙ.ΜΑ.) στο ΓΠΑ.

Οι ομιλητές εξήραν την σημαντικότητα υλοποίησης των παιδαγωγικών και της ενσωμάτωσης τεχνολογικών εργαλείων με στόχο τα βέλτιστα μαθησιακά αποτελέσματα, την καλλιέργεια δεξιοτήτων και την ισότιμη πρόσβαση στη μάθηση που αποσκοπεί στη βελτίωση των Προγραμμάτων Σπουδών και στην αναδιαμόρφωση του κοινωνικού ρόλου του Πανεπιστημίου.

Επιπλέον τονίστηκε ότι το Δίκτυο των ΚΕΔΙΜΑ αποσκοπεί σε κοινές δράσεις και συνεργασίες στα ελληνικά Πανεπιστήμια, με γνώμονα τη δημιουργία κινήτρων και ευκαιριών που οδηγούν στην επαγγελματική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού, τον εκσυγχρονισμό των διδακτικών μεθόδων με νέες παιδαγωγικές προσεγγίσεις βάσει διεθνών προτύπων, οι οποίες διασφαλίζουν την ακαδημαϊκή ελευθερία.

ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΔΩ