Αθήνα, 4 Μαΐου 2020
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Μετά την άρση μέρους των περιοριστικών μέτρων (υπ΄αριθ.ΔΙΔΑΔ/Φ.69/113/9246 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρόσθετα μέτρα και ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού»), σας ενημερώνουμε ότι οι Υπηρεσίες του Πανεπιστημίου (Γραμματείες, Φοιτητική Μέριμνα, Σίτιση, Στέγαση, Γραφείο Διασύνδεσης, Πρακτική Άσκηση, Γραφείο Erasmus, Κέντρο Συμβουλευτικής, Βιβλιοθήκη, Οικονομική Υπηρεσία, ΕΛΚΕ, κλπ) εξακολουθούν να εξυπηρετούν ηλεκτρονικά και τηλεφωνικά τους φοιτητές/φοιτήτριες και το κοινό, για την προστασία όλων.
Οι φοιτητές και το κοινό μπορούν να εξυπηρετούνται ηλεκτρονικά μέσα από τις υπάρχουσες εφαρμογές, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση που χρησιμοποιούν ήδη και τηλεφωνικά στα διαθέσιμα τηλέφωνα από όλες τις Υπηρεσίες του Πανεπιστημίου κατά το ωράριο συνήθους λειτουργίας τους. Κατόπιν συνεννόησης με το προσωπικό των επιμέρους υπηρεσιών υποστηρίζονται και τηλεσυναντήσεις για την εξυπηρέτηση των φοιτητών και του κοινού μέσα από την πλατφόρμα GoogleMeet, εξασφαλίζοντας την διαδικασία αναγνώρισης χρηστών.
Όλα τα αιτήματα στο Κεντρικό Πρωτόκολλο του Πανεπιστημίου θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου () και στον ΕΛΚΕ () από τη διεύθυνση που χρησιμοποιούν ήδη τα μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας και ανήκει στην περιοχή ελέγχου του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου (). Τα λοιπά άτομα δύνανται να υποβάλουν ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής e-dilosi, στο περιεχόμενο της οποίας και θα αναγράφουν το αίτημά τους. Οι σχετικοί αριθμοί πρωτοκόλλου θα αποστέλλονται ηλεκτρονικά από το Κεντρικό Πρωτόκολλο στη διεύθυνση που ανήκει στην περιοχή ελέγχου του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου () είτε στη διεύθυνση που δηλώνεται στην ως άνω ηλεκτρονική υπεύθυνη δήλωση. Σε κάθε περίπτωση, όλες οι βεβαιώσεις/έγγραφα θα αποστέλλονται από το Πανεπιστήμιο με ψηφιακή υπογραφή, διασφαλίζοντας την εγκυρότητά τους για οποιαδήποτε συναλλαγή και χρήση. Σε περιπτώσεις που απαιτείται η κατάθεση πρωτότυπων εγγράφων σε έντυπη μορφή, αυτή θα πραγματοποιείται με προκαθορισμένο τρόπο και κατόπιν συνεννόησης (τηλεφωνικής ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) με την αρμόδια υπηρεσία και το Πρωτόκολλο.
Οι υπηρεσίες του Πανεπιστημίου καταβάλουν συνεχή προσπάθεια για την αδιάλειπτη εξυπηρέτηση όλων.
Για να κατεβάσετε την ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ σε μορφή pdf πατήστε εδώ.